Oliver Cromwell

Ó Frithchiclipéid.

Is é Oliver Cromwell saghas na lipriochain. Cónaíonn sé san Artach, ta a chroí án-fuar agus oireann an Artach an fuar ina gchroí. Bhí an ámhran Ding Dong the (male)Witch is Dead scríobhte don Oliver Cromwell leis Poet Laureate Sasanach nuair a fuair sé bháis. Is maith le Oliver Cromwell a déanamh ainnise as na saolta na gach duinne mar gheall o sin rinne sé an Bosca-X 360. Is maith leis na cluichí 'Grand Theft Auto' agus 'Fifa 1645' Bhí a chairde an dragan Alduin(ach bhí prata é Alduin) agus a chara eile an Bosca-X. Is brea leis Ollie an club na fir i nGrand Theft Auto. Bhí sé feachtasoir do chearta homognásach mar bhí sé homognasach freisin. Bhí buachail cara aige, bhí sé an Bosca-X ach tar éis cúpla bhlian mhill sé a Bhosca-X mar bhí sé ró spraoi (is fuath le Cromwell spraoi mar ba striapach é a mhathair) agus bhí sé i ngrá le PS£.

Fuair Olive Cromm bháis i mblian 2013 mar thuairteáil An Dochtuir a Tardis isteach Cromwell. Ceapann eolaithe go bhfuil tá an fáth na Global Warming an bháis na Cromwell mar nuair a fuair sé báis fuair an fuar ina gchroí báis. Tá athás ar gach duinne mar tá sé marbh fiú Cromwell.

Do alt faoi Justine Bieber, Adolf Stalin nó do mhaim athraigh Oliver Cromwell go an ainm eile.